Twee "relax" dagen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van JesseinnoordoostUSA - WaarBenJij.nu Twee "relax" dagen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van JesseinnoordoostUSA - WaarBenJij.nu

Twee "relax" dagen

30 April 2015 | Verenigde Staten, Springfield

Nou ja, "relax". Voor ons doen dan! Dinsdag zijn we op Jesse's verzoek nogmaals naar de Canadese kant gegaan. Ditmaal lopend, aangezien een autoloze dag ook wel eens lekker is. En omdat Martijn zo ook eens een Canadees biertje kon nemen. ;-) De grens was weer een fluitje van een cent, paspoort laten zien en wat vragen beantwoorden. (Wat ga je doen, hoe lang blijf je, eerste keer Canada?) We hadden zo weer een ander uitzicht op de watervallen en het blijft iedere keer spectaculair. We hebben de dag doorgebracht in de spelletjeshal, midgetgolf & reuzenrad. Jesse vond het geweldig. Wij waren er eigenlijk al na een half uur klaar mee, maar ach.. We zijn die avond redelijk vroeg terug naar onze kamer gegaan om nog wat te relaxen en om vroeg te gaan slapen. We hadden weer een lange autodag voor de boeg.

Na eindelijk uitgeslapen te hebben (rot jetlag!) zijn we na een donut ontbijt vertrokken richting Boston. Geen hotel gereserveerd, we zien wel waar we eindigen en hoever we komen. Boston zelf is 7 uur rijden vanaf Niagara, en dat wilde we niet. De route was in de staat NY saai. Alsmaar rechtdoor en weinig variatie in het landschap. We zijn halverwege gestopt bij een outlet en hebben wat kleding gekocht voor Martijn. Maar zelfs de outlet was niet bijzonder..
Doorrijden dan maar. Halverwege kwamen we langs de plaats "Rotterdam". Hoe leuk! Daar moeten we even naartoe! Maar 3 huizen en een brandweer verder waren we door "Rotterdam" heen. Natuurlijk wel even een foto genomen. In de staat Massachusetts werd het landschap een stuk mooier en we kregen weer energie! We hebben uiteindelijk het tot anderhalf uur van Boston gered. Doorrijden was geen optie aangezien "ons" hotel daar een nachtprijs had van 360,- euro die nacht. Dan zoeken we wel iets voor Boston en rijden we de volgende dag het laatste stukje. Het werd Springfield, een hotel met een enorm zwemparadijs. Super voor Jesse, maar bij incheck bleek dat het waterpark alleen in het weekend open is. Kind verdrietig. Ach! Gelukkig konden we hem wel blij maken met een bad en werden de speelgoedjes van Ivo & Elise gebruikt. (Was een succes!) Hij weet inmiddels de namen van de vissen en zegt ook welke lief/niet lief zijn. ;-)
Op naar morgen. Op naar Boston!

• 30 April 2015 - 15:21

Opa Piet:

Hai Folks,
    Grappig, zo ver weg en dan in Rotterdam terecht komen!
    Sneu voor hem dat het hotel een gesloten zwemparadijs had

• 30 April 2015 - 16:43

(o)ma Elly:

Hi Jesse, Kim en Martijn,

Wandelend de grens over..., hoe leuk is dat.
    Midgetgolven scoort ook altijd bij Jesse. Weer gewonnen zeker binkie? :)
    Dat er een plaats(je) Rotterdam in Amerika ligt heb ik nooit geweten. Zo blijf ik er elke dag wel weer wat bijleren.
    Jammer dat het zwemparadijs dicht was, kan me je teleurstelling voorstellen hoor Jesse. De komende dagen staan er nog veel leuke dingen op het programma en ja joh, je kan niet alles hebben. Er zit weleens wat tegen en als het niet erger is dan dit?!?
    Klein 'stukkie' nog naar Boston. Ben heel benieuwd naar jullie activiteiten daar.

Groetjes en weer een hele dikke kus en knuffel voor alle drie,

(o)ma Elly

• 30 April 2015 - 16:50

(opa) Chris:

Hallo vakantiegangers,

Heerlijk hoor om een aantal dagen te relaxen.
    Jammer voor jou, Jesse, dat het zwemparadijs gesloten is.
    Maar zo te zien heb je je prima vermaakt.
    Op naar Boston. Ik ben benieuwd wat jullie daar gaan zien en meemaken.

Gr en een dikke kus.

• 01 Mei 2015 - 09:57

Ivo En Elise:

Hee vakantiegangers!

Heerlijk om ook even rust te nemen en lekker uit te kunnen slapen!
    Jammer dat het zwembad dicht was Jesse, maar gekukkig vond je de diertjes wel leuk.
    Jij helemaal niks gekocht In de outlet Kim? Dat vind ik wel raar hoor!
    Geniet nog lekker van alles wat jullie nog te wachten staat!

Dikke kus van ons!

• 01 Mei 2015 - 14:53

Ome Ivo:

Jesse,

Je past toch wel op dat de "niet lieve" dieren niet in je billen bijten?
    Kun je lang last van houden.. Opa Piet zal het ongetwijfeld vergelijken met "messen"..

Xx

• 05 Mei 2015 - 13:56

Randall,sigrid En Yuna:

Liefies,
    Wat een heerlijke verhalen weer.
    Heerlijk genieten met jullie drietjes ♡
    Wat jammer lieve Jesse dat het zwembad dicht was. Gelukkig wel heel veel andere leuke dingen gedaan!

xxxxxx